Monday, March 12, 2012

Marni for H&M





Geçen haftayı geride bırakırken, son yedi günün süphesiz öne çıkan etkinliği Marni for H&M'in satışa sunulmasıydı. Beklenen koleksiyon raflara ulaşır ulaşmaz silinip süpürüldü.
Heyecanla beklenen iş birliği, kübik takılar ve maskülen ayakkabılar dışında bir hayal kırıklığıydı.
Ancak, kalitesiz kumaşlar bile müşterilerin ürünlere saldırmasına engel olmadı. Ortalama bir banyo büyüklüğünde bir alana yayılmış parçalar, daha dördüncü grup içeri girmeden talan edilmişti.
Vahşi bir kadın ordusuna rağmen çalışanlar, müşterilere soğukkanlılıkla yardımcı olmayı ve rafları düzenli tutmayı başarabildiler.
Marni'nin modern çizgisi ulaşılabilirlik uğruna 30 yaş ve üstünü hedefleyen bohem bir havaya bürünmüş, podyumda görmeye alışık olduğumuz sofistike markadan ödün verilmişti. Sonuç olarak, koleksiyonda aradığımızı bulamadık.

Leaving the past seven days behind, it is safe to say that the event highlighting the week was the release of Marni for H&M. The sought after collection disappeared from the shelves as soon as it hit them.
Except for the cubic jewelry and masculine shoes, the collaboration we all had been lusting after was a disappointment in terms of design and quality.
However, the cheap fabrics did not seem to hold the consumers back. The area the size of an average bathroom had already turned into a messfest by the time the fourth group could get in. Against an army of women, the employees still managed to assist and tidy the shelves and racks up.
The modern vision of Marni had blended in with a more accessible bohemian look for the collaboration. Overall, the Marni we are used to seeing on the runway targeting the plus 30 crowd was not what we expected.



No comments:

Post a Comment